Warface

warface (4)

warface (2)

warface (3)

warface

download now

Title: Warface
Status: Final
Genre: MMOFPS | Theme: Sci-Fi
Graphics: 3D | Filesize: ? GB
Publisher: Crytek
Developer: Crytek
User Rating:
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (293 votes, average: 4.78 / 5)
Loading ... Loading ...

Like this game? Tell your friends:

Overview

What’s explosive about it:
Next-gen visuals powered by CryENGINE 3
Devoleped by Crytek
Multiplayer Co-op missions and class based PVP

Warface is a free to play 3D military MMOFPS developed by Crytek (best known for developing Far Cry, Crysis and CryENGINE) with next gen visuals, AI and physics powered by CryENGINE3, the same game engine behind Crysis 2.

Warface provides gamers with a constantly updated extensive PVE universe full of dramatic multiplayer co-op missions that reward teamwork and individual skill and a full set of class based PVP for unmatched competitive play.

Warface (previously announced for a release in mainland China) will hit the Western markets in 2012.

Warface system requirements:

OS: ?
RAM: ? GB | HDD: ? GB free space
CPU: ?
Graphics Card: ?
Featured Videos


69 Warface Reviews

  1. THIS LOOKS EPICCCCC lol
    anyone know when its coming out?

    (0)
    1. no epiccc is an insult for this game THIS IS MORE THAN AWSOME BABY!

      (0)
    2. you can play the russian version at http://www.wf.mail.ru ^^

      (0)
      1. ya, with it being russian:p

        (0)
      2. can’t read russian but i figure it out sonn enought

        (0)
        1. Or you coulda signed up at gface.com a few months ago… and wait to be selected because noone friggin knew about gface.com…

          (0)
    3. this game is sooooooooooooo cool!

      (0)
    4. the only think is it so long without the Steam and the graphic are great and now its not on Browser

      (0)
  2. 2012 on western market

    (0)
    1. which month and which date pls mention

      thanks,
      L.t rainbow

      (0)
  3. man this sucks i wanna play all the new fps but cause of my stupid graphic card burned out i can’t play any high graphic games. :/

    (0)
    1. heey dude i saw this game on the yogscast and the designer of this game says this game can go on all comps and all the comps with bad graphic cards on it too no worry.

      (0)
      1. wow ty :)

        (0)
  4. My graphic card can’t handle black light retribution I don’t think it will even load for this game

    (0)
    1. my specs are:1.3 ghz prossesor 3 gb ram 512 mb graphic card and i run this perfectly at medium settings xDDDD

      (0)
      1. Is your cpu a intel? that also helps us out. amd phenom 2.31 ghz quad core 3 gbs of ram, hd radeon 6670 1 gb of ddr3.

        (0)
    2. I watched an interview from E3 for this game and dude, im sure your comp with able to run it, they guy that made this game said it could almost run on ipad haha.

      (0)
    3. ha man you can get a good card at best buy.

      (0)
    4. Dont worry u dint miss anything awsome there!

      (0)
  5. anyways blacklight lags because the servers suck lol, anyways My pc can run rage with no lag, my pc is a 2.31 quad core with 3 gb of ram and a hd radeon 6670. my pc isnt the best but it works good enough for now

    (0)
  6. anyways it should be able to run this game as long as the ram doesnt have to be over 3 lol

    (0)
  7. OMFG ! this game is the best looking free fps i have ever seen, this looks AWESOME.
    I totaly want to play it NOW !!!!!

    (0)
  8. i hope its simular to cod

    (0)
    1. why cod isa disgraceful game to base any fps on, cod has taget assits which is just snother way to make a fps more easy go play counter strike or battlefield and you’ll see what a real fps is like.

      (0)
  9. Playing any Cryengine3 game outside of Max Graphics @ 1920×1080+ is just wrong.

    4.5Ghz i5-1500k
    8Gb G.Skill Sniper 1600Mhz
    ASRock P67 Extreme4 Gen3
    750w Corsair Enthusiast series
    Sapphire Radeon 6950 2gb Unlocked to 6970 Shaders and Overclocked.
    CoolerMaster HAF 922
    Corsair A70

    (0)
  10. phenom II 960t hexacore(2 cores unlocked and stables) @ 3.98Ghz(only cheap part xD I was playing and tweaking and at the end I liked it =3)phenom x6 1100T in my bedroom to back it up just in case =)
    16GB vengance OC 1935Mhz
    gigabyte 990FXA UD7
    Corsair AX1200
    Gigabyte hd radeon 6950 2GB(GV-R695D5-2GD-B) Unlocked to 6970 OC 900MHz Ram 1400MHZ and 1536 shaders (on crossfire)
    CoolerMaster haf x 942
    Corsair A90
    SSD samsung 830 512 GB
    Hitachi 3TB x 2

    (0)
    1. lol thats nice that you have the money to have a rig like that im saving up to build mine.

      (0)
  11. It’s gonna be “bye bye COD”
    Cuz this is free.

    P.S. Does anyone know an exact date for release?

    (0)
    1. “nooooo not us”, is wat they would say. lol xD

      (0)
    2. nobody knows yet…

      (0)
  12. my specs are 1.6 GHz Processor 6 GB RAM and i dont know how to see my graphics card detail but there was this 1 game ONE GAME that said i had a crap graphics card and the specs to play it are FRIKEN INSANE its like 2 GB minimum of RAM and crap

    (0)
  13. YO THIS GAME IS SO LIVE IT MAKE MY MOTHER CRY

    (0)
  14. every little kid who plays call of duty wants every fps to be like cod. screw cod. that games still last gen. if u want a game to be like cod. go play cod ffs. dont push that shitty game onto different games. people dont want to be playing cod ripoffs.

    (0)
  15. this game is awosame dude i want to play it now!!!!! Is better than bf and all the cods let me play now mate

    (0)
  16. man this game is like just like battlefield 3 and 1 question…does it have a story in it like single player and multiplayer or real people playing in a single story? im curious.and if it only has a story mode in it i am gonna go in circles screaming WHY? WHY? WHY?!!!!!!!!!!!! because i am a 10 year old kid listining to kidz bop kidz DJ got us falling in love again *catching breath*

    (0)
    1. it is a f2p fps

      (0)
  17. this is a very fun game!!
    i played it on the russian server the other day.
    i hope it runs on my laptop!
    its not the best, only 2.00 ghz 3.00gb ram. its just a bacic laptop, ish.
    from what i compiled the game system requiroments are: 2gb ram 4gb hard drive space and 2.00ghz processor

    it has no single player therefore almost no story line, (not that i would have understood its in russian.)

    (0)
  18. If someone needs help in russian version i can help! I know english well and can help get the hang in game and pump your character.

    My Skype: kapitantkachov94

    (0)
    1. ei can you play WARFACE Russia in ASIA???

      (0)
  19. Its actually a really kickass game, i like it alot!

    (0)
  20. this game is awesome and the medic player is really cool.Also when is the game coming out?

    (0)
  21. Just got my invitation for the closed Beta last night (Im in England) now installing and i’ll leave a short review afterwards :)
    One thing to note is that to install the game you need either firefox or chrome, The other browsers are not yet supported for Gface (cryteks version of steam i suppose)

    (0)
  22. how can i download this ????????????????????? when i click free to play it says apply for beta whats that ????????????

    (0)
    1. Its still in closed beta so there is no download yet

      (0)
    2. u can’t download it at all, it’s a browser game exclusive to Gface a cloud gaming network(or something) made by Crytek.

      (0)
    3. dude if u dont read it still in closed beta meaning u cant play until open beta

      (0)
  23. my specs are 2 ghz intel pentium processor,ati radeon hd 2GB graphics card and 8GB ram,will it work properly?

    (0)
  24. I’m not sure ORONTHEON but when I download the Russian version I will tell you. It will be a long wait for those of you that don’t want to play the Russian version

    (0)
  25. And look some of these comments are from 2011 why it did not come out for EU/U.S.A.

    (0)
  26. I just got news from warface saying it will be released spring 2013.

    (0)
  27. how to get in closed beta?

    (0)
  28. how can i download it ?? please sir tell me

    (0)
  29. OMG This Game very nice Icant wait BuT how Can I Dwonload it ?

    (0)
    1. you dont download it its a browser game.

      (0)
      1. IT cant be a browser game made on cryengine3 wtf !!

        (0)
        1. why u so suprise

          (0)
  30. to long closed beta but good game

    (0)
  31. How come when i hit “PLAY FOR FREE NOW”

    All it does is pull up a little thing that’s just black….nothing else….i have tried everything?

    (0)
  32. this game runs smooth for me on high i got a 1 terabyte hard drive, an AMD Quad-core A8 processor, and a AMD Radeon graphics card

    (0)
  33. i cant play, there comes just some spinning green thing… i have registered and everything! someone help me

    (0)
    1. I can help, Install the mozilla Firefox browser and be sure to put the language on english/us.
      This worked for me.
      The game doesn’t work with internet explorer or google chrome.
      Btw it’s really a cool game. :)

      (0)
      1. it only work in google chrome and firefox only

        (0)
  34. This game is awesome but can be laggy at times but that’s the only set back

    (0)
  35. Okay i wanna say something too cause situations are out of control and your minds getting sick day by day,because you arent feed your brain and your soul plus your body with gym and books,My point is why you play those unuseless piece of shits games which arent providing you anything for the near future….You dont understand why the design those games for?To make you simple sheeps to not realize that by killing people and ofcourse innocent people wont lead you anywhere even this specific game MEDAL OF HONOR Americans the stealing lands the dont serves countries is that clear?The only people who fought the “real devil” =Corrupted people Was greeks,close those shits holes,try to be yourself as you used to be…you ruin your lifes for nothing .One morning you gonna woke up,without knowing you were or what are you now,you gonna regret it for the rest of your lifes!!!

    (0)
    1. lol you are stupid lol

      (0)
  36. If got a gt 755m in my laptop that can run every game almost on high with 60+ fps

    but this game OMG that lag lower than 30 fps with 1280×720 and everthing on LOW!

    this game sks and now one gets more than 2/3 kills without camping

    pay to win realy does matters and this game I would not give it a 5/10 and the loading time takes like
    FOREVER!

    (0)
  37. this game can play in asia ?

    (0)
  38. if i search warface.com on my computer there wont be any forum or download it says it need to reload the page and i press it and it is still nothing what should i do pls. help….

    (0)
  39. COMPLETELY AWESOME FREAKIN GOOD

    (0)

Leave a Review

Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.

 

MMO Games You Might Like

World of Warplanes
Wargaming's highly anticipated free-to-play flight combat MMO...
World of Tanks
World of Tanks is a team based free MMO action game focused on...

Get Your Sapphires Now!!!

Browser Games You Might Like

Drakensang Online
Drakensang Online is a free to play 3D action RPG game...
Adventure Quest Worlds
Adventure Quest Worlds is a free to play 2D browser MMORPG...

MMO Forum Activity

What is the best and/or most p... oOKSlayer112Oo, Today at 11:30 PM

Need an MMO Mewtwo, Today at 09:17 PM

Is this a decent laptop for ga... XGrimTalesX, Today at 03:28 PM

Looking for a game Like SAO/Al... Flevalt, Today at 02:49 PM

Are you looking for a Free MMO... Swagner, Today at 10:49 AM

Browser Games Forum Activity

A good browser game! MixoN, July 23, 2014, 10:44 AM

Free Multiplayer Browser Game:... Flevalt, July 23, 2014, 07:09 AM

♞ Fan made Online Pokémo... alanb1291, July 23, 2014, 06:45 AM

What's your favorite browser g... TheWaterCow, July 22, 2014, 05:52 AM

Pokemon Style Browser MMORPG M... MonsterMMORPG, July 20, 2014, 04:36 PM

MMO Giveaways

MMOBomb Highlights

Top 10 free MMORPG Top 10 free mmofps Top 10 free browser MMORPG Top 10 Anime MMORPG