ArcheBlade Closed Beta Key Giveaway (Steam Code) and CodeBrush are pleased to present our users with an invite to ArcheBlade 2nd closed Beta test (January 24th). To get your beta steam code you just need to click on the button below. Don’t miss out on this offer!

ArcheBlade is a free to play third-person fighting game that users play along with multiple players in real time.

Free Alerts On Future Giveaways:

How to get and use your Key:

1. Log in to your MMOBomb account to get your key. If you don’t have one, register for free HERE.
2. Copy and paste your key to a safe place as you may not be able to retrieve it once closing your browser.
3. Please wait until the test starts. (January 24) It won’t download the game on Steam right now.
4. Head over to Steam to redeem it when the Closed Beta starts – the CBT runs between January 24th and January 30th, 2013. The game servers will open from (PST) 10:00 to 01:00 next day (15 hours a day).
5. Make sure you never miss a giveaway, follow our updates via Facebook, Twitter or sign up for our daily newsletter, it´s free!
6. Have Fun!

ArcheBlade First Impressions Video:

119 Readers Commented

Join discussion
  1. John on July 21, 2014

    can i get a beta key

  2. r3k20091 on April 19, 2013

    Is like dota love it can i try whit a key?

  3. skpwnz on March 6, 2013

    На мой взгляд игра унылая и тупая!

  4. iceclones on February 1, 2013

    Ahha, wow came too late to get key, if theres any left i would love one thx

  5. edd on January 29, 2013

    beta key will become full key as linked to steam… sell me key ::(

  6. edd on January 29, 2013

    can i have key please i left my email lot times 🙁 game looks epic

  7. Hacchan on January 28, 2013

    So far i find this game to be quite lame and without much interest.
    I know that it’s alpha but woah… the character are badly adjusted as melee char are lame and everyone play ranged character that do same or double damage of the melee which ruin the game.
    Game mechanics are slow and rigid
    Graphics are good, could be better on some part and map design is interesting

    • soul on January 28, 2013

      yeah i agree @Hacchan
      the worst part is that when u respawn from death they can wait in ur base and kill you should’ve put some kind of block from base to base and some long range and specific character are overpowering the other characters

      • Hacchan on January 29, 2013

        At least if they added more move such as dash etc or make the melee character stronger and actually worth playing it would help to keep the balance.

        Problem is that there’s no actual dash, when you block you stand still and can’t move which, make you easy target.
        The ranged character with akimbo revolver and the rifle can take down any character from 1 to 5 hit only and reload her weapon way too fast (0.5-1s) she’s fast moving and kind of outclass any melee, only a ranged can get her or if a whole team gank her..

  8. GirikFrost on January 26, 2013

    for some reason when i play the graphic are bad even though i set the settings to the highest

    • guzunio123 on January 27, 2013

      bro where can i download this game?

      • Haccha on January 28, 2013

        by steam if you got alpha key

  9. MrImamovic on January 26, 2013

    Hey I got my key like jan 8th but I cant find it in my email anymore can someone tell me how I can ge the key again I wasn’t able to use it so it should still be useable.

  10. Magius on January 26, 2013

    hi guys ! If anyone has a key i can trade a DotA 2 and Firefall invite for one… contact me through email :

  11. guzunio123 on January 26, 2013

    Thanks guys for key

    • guzunio123 on January 26, 2013

      guys where can i download ArcheBlade ?pm me on mail plz

  12. szarhaz on January 26, 2013

    Why i cant click on the yellow button??? when i want to click on it, the button disappear and i cant do anything…i cant get my key 🙁 what can i do? pls help me

  13. Friendly on January 26, 2013

    guys to download the game go to steam, library , add a game , activate a product on steam and enter your key. Your welcome!

  14. cowlasers on January 26, 2013

    where do i go to download the game?

  15. GoverK on January 26, 2013

    where do I register the code? i cant find it on steam 🙁
    plz some1 help

  16. osu on January 26, 2013

    fail training crashes the game server do not exist meh :/

  17. Jakoul on January 26, 2013

    Just played this and honestly I am pretty disappointed. It is a old concept that hasn’t been used in awhile at least on the English market however unlike most games of this type there are only a few combos per character and the characters all move in clunky ways making the combat not feel very smooth (see Infinity Online and Rakion).

  18. Jafar alwindawi on January 26, 2013

    how do i download the game (cant find it on steam)

  19. kyubinaru on January 25, 2013

    i only just started playing this about an hour ago and i fell in love with the game

  20. Name (Required) on January 25, 2013

    This game on Steam is not that what the grind

    • ParadoxChimera on January 25, 2013

      @Name, Go to steam and hover your mouse over Games, click on Redeem/Activate a Steam Product, and post your code there. Your welcome 🙂

  21. Eduardo on January 24, 2013

    I’m waitting a betakey 😀

  22. iZallen on January 24, 2013

    Needs more combos. The coming soon skins look amazing.

  23. Eviil on January 24, 2013

    the game is alright, needs more combos and abilities. can’t complain much though since its free.

  24. RaGeSpectral on January 24, 2013

    none of servers are available :S

  25. heebeegeebee on January 24, 2013

    MMOBOMB mod please I had a key got it super early but as it said did not register it at all , and now my girlfriend cleaned my email address with the “back up key” email is there any way i can find my key through my profile settings ? or email tried to “undelete” with no luck 🙁 thanks

  26. Addrenaline on January 24, 2013

    They said Archeblade 2nd closed beta will be pened today. i cant even go on to register for the game. will it be realized today?

  27. Ewek on January 24, 2013

    CBT starts now right?
    but why can’t I find ArcheBlade on steam? :3

  28. starchier on January 23, 2013

    is ArcheBlade still on going? or been shut down? cause i cant seem to enter their official site.. 🙁 please help

  29. edd on January 22, 2013

    give me key please

  30. peacefull53 on January 21, 2013

    When you guys got the key, you can activated it right now, it means the ArchBlade game is already redeemed in your account but you cant download it right now, you need to wait until January 24 2013

    So See you in game!! 😀

  31. machara on January 20, 2013

    hey i activated it on steam but it is not working can u help me?

    • Akerus on January 20, 2013

      1. Log in to your MMOBomb account to get your key. If you don’t have one, register for free HERE.
      2. Copy and paste your key to a safe place as you may not be able to retrieve it once closing your browser.
      3. Please wait until the test starts. (January 24) It won’t download the game on Steam right now.
      4. Head over to Steam to redeem it when the Closed Beta starts – the CBT runs between January 24th and January 30th, 2013. The game servers will open from (PST) 10:00 to 01:00 next day (15 hours a day).
      5. Make sure you never miss a giveaway, follow our updates via Facebook, Twitter or sign up for our daily newsletter, it´s free!
      6. Have Fun!

      Cant read POINT 4

  32. dramadar on January 20, 2013

    pleas? I am very poyhrat in this game let me key

  33. xXGhostHammerXx1 on January 19, 2013

    I have 3 keys for Arche Blade,I want 1 full game on Steam for it.

    • assasin on January 19, 2013

      but there is still a website that have 1,890 beta keys….

  34. dramadar on January 19, 2013

    helou, i wont to play this game, pleassssssssssssss take me key, I ask you very, give me keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Yazame on January 19, 2013

      If u look for the games webpage, its actually easier to get a key then starving in here. lol, not saying this giveaway is pointless, i got one from here but i ended up forgeting to go to steam and activate it right away, so i kinda lost it, then i went to the game’s webpage and got a new key just by verifieing my mail.

    • xXGhostHammerXx1 on January 20, 2013

      1 Game on Steam and I give 1.

  35. Mordecai311 on January 19, 2013

    I activated the key but i can’t install it because an install file is missing from steam. What can i do?

  36. starchier on January 19, 2013

    what if u redeemed the key before the close beta starts?
    am i screwed? XD

  37. krisztian on January 18, 2013

    Thax 🙂 i LOVE YOU MMOBOMB!!!!!!

  38. Humor on January 17, 2013

    I do agree with you FD Stalker, a “First Look” would be great. However, if you look on Youtube, you can find videos showcasing all the characters, and it’s pretty much “Kind” of like a first look I suppose. The username is Kingnut, and he does this. However, you’ll get fed up with his voice pretty quick, and his use of the word “Freaking” every 10 seconds…

    I was one of the few I imagine to make it through his video… I did enjoy seeing the characters, and if you simply put the video on mute, it should be manageable to watch. I’ve already selected a few characters I plan on making my “Favorites”. Should give the video a look, if anything, at the very least, you’ll cry laughing so hard at his voice and use of “Freaking” haha.

  39. FD_Stalker on January 17, 2013

    I suggest MMOBOMB put the Firstlook video of the game here instead of Trailer

  40. speed9x on January 16, 2013

    Thank you very much, mmobomb. I’ve been looking for this game. You guys are awesome. 😀

    So can I go to steam and redeem it now? Or have to wait? Because I try to find archeblade on steam but no result.

  41. rudedogmc3 on January 16, 2013

    my key wont show up, why is that? when i first clicked redeem, the yellow thing when away, but nothing. refreshed it and clicked again thnking it would show my key, but just says i can only get one key.

    • mmobomb Author on January 16, 2013

      Please check you email for the backup key, including your spam box.

  42. GamingMaster on January 16, 2013

    If anyone wants to trade Arche Blade CBT key for another game add my steam – GamingMaster [CYP]

  43. Muta on January 16, 2013

    I’ve just discovered this game and thank you for the key:)
    But I have question : is it a game that will require Steam authentication after the close beta? Or will we able to play without Steam?

  44. longtimegamer on January 16, 2013

    this is ok if your into fighting games but honestly it only has so much replay value before it gets boring.

  45. Liam on January 13, 2013

    More Keys Pliz.

  46. Shomari on January 12, 2013

    So will there be anymore keys or was this the only batch for this 2nd part of CB?

  47. parameshvara on January 12, 2013

    This is the fourth time this game has fooled me.
    For four times, I clicked to check on this thinking it was about ArcheAGE (in here and on some other MMO sites).

    The first time, I even got to the steam page thinking that in a twisted turn of events ArcheAGE was already ready for the western world.

    I know I’m the only one to blame, but they could’ve at least changed the logo’s font or something, unless it’s deliberate.

  48. pliz on January 11, 2013

    plizz me key

  49. Gracjan on January 11, 2013

    great , log in while playing a steam game, copied the code but ofc , how steam browser loves to do – it didnt copy the code and i shut down the game , great -.-

    • oOChunOo on January 12, 2013

      There should be a backup to tell you your key code in your email that you signed up with.

  50. Gerald on January 11, 2013

    Anarchy reigns clone

  51. Jrh104 on January 11, 2013


  52. Name (Required) on January 11, 2013

    Thanks for the key.

  53. Yoshifan on January 11, 2013

    YYYYYYYYeeeeeeeeesssssssssss!!!!!!!!!!!! I Got a Beta Key!!!!! Thx A lot MMOBOMB!!!!

  54. Dantae on January 10, 2013

    would be nice if the game actually worked it fails install everytime lol

    • mmobomb Author on January 10, 2013

      Read the instructions and you will understand why is not working… 🙂

  55. didiesuxx on January 10, 2013

    supp guys…should i dload this game now?? or i need steam to play this game…i dont hve steam account…n i cant even register..-_-..any help pls?

    • mmobomb Author on January 10, 2013

      You need Steam to play the game

  56. TwoDigitScout on January 10, 2013

    This is the game people have been raving about? I feel like i just wasted time i could have been flogging the bishop or something equally more gratifying than what i just watched there.

  57. ishy on January 10, 2013

    Um….why does it say “Failed to start game (missing executable).??????? 🙁

    • ishy on January 10, 2013

      NVM to my previous question.

  58. Cacalips on January 10, 2013

    This game is already out. It is called LOCO by alplaya.

  59. Larexus on January 10, 2013

    Brawl Busters on Steriods… I LIKE IT!! 😛

  60. Quan on January 10, 2013

    I get failed to execute file..

    • voltageDX on January 10, 2013

      thats because its not out yet you just got your place in it so when it comes out the beta you will have a spot
      ” 3. Please wait until the test starts. (January 24) It won’t download the game on Steam right now.
      4. Head over to Steam to redeem it when the Closed Beta starts – the CBT runs between January 24th and January 30th, 2013. The game servers will open from (PST) 10:00 to 01:00 next day (15 hours a day). “

  61. mAtz on January 10, 2013

    hell yeah! ty mmobomb! now, ill wait for PoE beta key 🙂

  62. Eviil on January 10, 2013

    I went to check their site out and the date says:

    “*For those of you got the key, please wait until the test starts. (January 25)
    It won’t download the game on Steam right now.”

    can we start a day early?

  63. mantas121 on January 10, 2013

    thank you mmobomb!

  64. mmobomb Author on January 10, 2013

    More keys!!! 🙂

  65. cracked247 on January 10, 2013

    I literally just got the email about this giveaway and the keys are gone already. LOL

  66. dagudman on January 10, 2013

    NOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!! I am not on mmobomb for 8 hours and I miss such a good giveaway.

  67. Omar MMOBOMBER on January 10, 2013

    @MMOBOMB is there other beta PLZ i want this game sooo baaaad ! plz plz plz plz plz plz more keys plzzzzzzzzzzzz plzzz plz MMOBOMB plz !!!! PLZZZZZZZZZZ PLZ! !!!!! !!!! !! ! ! PLZ OMG PLZZZZZZZZ !

    • mmobomb Author on January 10, 2013

      More keys up! 🙂

  68. Killerkocsog on January 10, 2013

    I trade 3 Dota 2 keys for any games on steam, just mail me.
    Or write me a letter on YouTube.

  69. jeuyz on January 10, 2013

    Omg dudes in 4 hours no key remaining?You must joking…

  70. Nuro0o on January 10, 2013

    Damnnnn.. ran out too fast,… i really wanted one 🙁

  71. rkane2342 on January 9, 2013

    How did the keys end so fast ,i wanted one for so long

  72. jeco0357 on January 9, 2013

    I’ll trade a firefall invite for a archeblade key,
    email me at

  73. This Guy :D on January 9, 2013

    Well this looks very interesting but, nah i think i won’t take my time to play this and go make me a peanut butter and jelly sammich instead.. Who knows after i eat it there may be some fighting involved and when i mean fighting i mean the fabulous world of trolling and seeing how many people will comment back to put their two cents in and even go beyond the idea of typing paragraphs to tell you “hey buddy it upset me you typed this… i mean idc that you typed it just the fact that it hurt me alittle inside and i gotta type something back cause if i don’t i won’t have my dignity or input in this situation :(…” Why do you gotta troll!!! Why! And so many exclamation points i can’t take it anymore! Now even i am doing it and now the world is so off balanced that there is now trolls killing trolls and the internet has gone up in a flame. My hats off to you sir i didn’t see that coming 0.o

  74. hawtdawggy on January 9, 2013

    Damn i just got the email too XD but thats ok i can wait till the Beta ends. i love F2P games that are on steam!!

  75. Siveon on January 9, 2013

    Anyone willing to trade their key for a Dota 2 key? (yeah yeah I know.)
    Ah well, hope more keys would be sent. That was a real small amount.

    • Wajzero on January 9, 2013

      I will trade dota key for any else game you have 🙂

      • Siveon on January 9, 2013

        I meant I was trading for a Dota 2 key. Sorry man.

        • ishy on January 10, 2013

          i’ll trade a dota 2 key with ya @Siveon. just email me what you would like to trade. 🙂

        • Dzooo24 on January 10, 2013

          i have a lot Dota keys – gifts and codes if u need to trade Dzooo24- steam accaunt

          • Dzooo24 on January 10, 2013

            I mean Dota 2 😀

  76. Jafar alwindawi on January 9, 2013


  77. Inflictious on January 9, 2013

    WoW, added 3 hours ago and no key’s left Guess that happens when you only have 5 to give.

    :d All good for me though i stopped playing beta’s but kinda suck’s for anyone else.


    • mmobomb Author on January 9, 2013

      Hehe was more like 5 keys per second… 🙂

      • Nikaas on January 10, 2013

        thats because probably half of the ppl thought that it have something to do with ArcheAge 😛

  78. Bruno on January 9, 2013

    Give-me Key PLZ ???

  79. Xaen on January 9, 2013

    =/ I missed out..

  80. Fred on January 9, 2013

    Will have more keys?


    • mmobomb Author on January 9, 2013

      We will try, so stay tuned 🙂

  81. voltageDX on January 9, 2013

    wow i just game the email and damn also no one said it but ok MOUNTED but i dont think it counts

  82. Pysiu on January 9, 2013

    Thx, now lets wait till 24th 🙂

  83. Rinor on January 9, 2013

    im i the only one who cant start up the game keep getting a fail?

    • mmobomb Author on January 9, 2013

      Rinor please read the instructions…

  84. ThatGuy on January 9, 2013

    Crap, I redeemed my key instantly without reading anything. Am I screwed?

    • hawtdawggy on January 9, 2013

      i dont think you are screwed. the key you redeemed probably wont be activated until the 24th. but dont hold me to that. wait until the 24th, if something is wrong contact mmobomb

  85. bruthsaw on January 9, 2013

    This game looks awesome. Seems like more and more games are releasing that have a realtime fighting system. From GW2 to RaiderZ. Hope this is a good one.

  86. Snowwww on January 9, 2013

    great concept, played it in the first beta. was alot of fun:D see you ingame!

  87. Dante Lav on January 9, 2013

    looks cool! and I love the fact its steam game I hate downloading form launchers also if a bomb is reading this is the torchlight 2 giveaway still up??

    • Johnc87 on June 7, 2014

      Id forever want to be update on new articles on this internet site, bookmarked ! . geadcegccgck